Häftigt!

Jaaaaaaaaaaaaaa nu är första delmålet avklarat! Även om det avgjordes på 11 sekunder så gick jag i mål på 59.49 =) Min tappra vän Margit som slogs mot en envis förkylning sprang in på tiden 56.26! Hur häftigt är nu inte det! Händelsen jag snackar om är självklart Tjejmilen i Stockholm!

Vilken underbar helg vi haft trots tråkiga ihärdiga förkylningar som drabbat oss mitt i vår toppform men huvudsaken är att vi klarade det. Det var helt fantastiskt att få springa med så många fantastiska tjejer i alla åldrar och former =) Tack Margit för alla löprundor inför loppet och för en underbar helg i Stockholm. Det gör vi garanterat om nästa år!

Här kommer bilderna från helgen!









Kommentarer
Postat av: Margit

Tack för en härlig helg!! Fler löprundor ska det bli, fler tjejmilar och fler utmaningar!! Ska bara friskna på lite först:o)

Det där gjorde vi bra!

2010-09-08 @ 12:34:29
Postat av: Sara engstrand

Grattis, bra jobbat!!!! Häftiga tröjor :).

Kram

2010-09-09 @ 12:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0