Update!

Är ju supernyfiken på hur det går för er nu när vi hållt på ett tag! Jag skulle jätte gärna vilja höra hur det fått för er. Själv är jag supernöjd med min prestation och har i snitt varit ute och sprungit 2-3 gånger i veckan och var igår i Gävle och sprang VårRuset tillsammans med Margit. Tusen Tack för det Margit, nu ser jag fram emot tjejmilen!!! Jag har även gått ner hela 4 kilo av all motivation och inspiration ;0)

Är även nyfiken på att höra vad ni tycker om bloggen? Vad kan vi förbättra/utveckla? Ber om ursäkt för dålig uppdatering den senaste veckan, vi har haft återkommande magsjuka som går runt i familjen och så har jag varit bortrest. Men nu ska det bli ändring på det!!!

Fick in tips på att vi skulle kunna cykla Varpen runt tillsammans. Har faktiskt funderat på om vi skulle träffas. Hade varit kul att träffas allihop och göra något kul tillsammans och att cykla Varpen runt hade väl varit kul! Ja nu blir det svårt för er som inte bor i eller i närheten av Bollnäs men för er som bor här skulle ni vilja träffas? Har ni tips på vad vi skulle kunna hitta på?

Hoppas på att få in era framsteg ;0) Ha en fin kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

det skulle vara jättekul, fast jag har ingen cykel förståss :-D

2010-05-19 @ 08:49:53
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låna makens/mammas/svärmors/kompis cykel kanske ;0)

Postat av: Karin

Sandra - borde du inte göra en Facebookgrupp också med koppling till bloggen?! Då kan du ju lägga ut eventuella aktiviteter så kan de som vill lätt hänga med där. Likaså är det enkelt att dela med sig av varandras tips och råd? Och du kommer dessutom garanterat få mer "anhängare" - och det vore väl roligt : )) Kram på dig!

2010-05-19 @ 13:46:49
Postat av: Fnyz/Hanna

ja jag håller med karin, vi kan ha en grupp på facebook så vi alla kan prata ltie mera med varandra :-D

2010-05-19 @ 14:17:25
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Elin/Pylle

Här kommer min update :) jag har sen jag gick med gått ner 1,7 kg. Ja en facebookgrupp tycker jag också låter som en bra ide. //elin

2010-05-19 @ 21:17:02
URL: http://www.pylle-pylle.blogspot.com
Postat av: Nina

Jag har varit förkyld och har inte orkat bry mig. Men jag har inte gått upp iaf. Men så snart jag blir frisk så blir det nya tag.

2010-05-19 @ 23:02:19
Postat av: Sandra

Girls! Vi kör facebookgrupp det är ju lysande! Tack för tipset Karin!!!!! Kommer läggas upp under dagen ;0)

Postat av: Åsa (asali)

Hej!

Min update: Jag har gått ner 1,5 kg sen jag gick med och min träning håller succesivt på att byggas upp. Blev drabbad av en förkylning som hängde sig fast vid mig i över 2 v som gjorde att jag inte kunde träna alls under den tiden, men nu är jag på G igen :)

2010-05-20 @ 20:19:33
URL: http://asaliscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Margit

Jag har nog inte gått ner ngt (har ingen våg) får f-n ingen ordning på maten tyvärr. Men träningen är igång, har varit sjuk i två omgågar, och det har blivit dåligt med gruppträning men jag har fått fart på springningen och det känns skööönt!!

2010-05-20 @ 22:48:23
Postat av: sara

Heej! Det går väl relativt bra här. Maten funkar kanon i veckorna men så kommer helgerna. Men men träningen går bra och vågen står fortfarande på 68. Men jag kör på och ger inte upp :)

//sara

2010-05-22 @ 22:32:25
Postat av: carina

Låter jätteroligt att träffas.Cykla varpen runt lät såom en bra ide!!!!

2010-05-23 @ 15:44:29
URL: http://www.carinasliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0