Jag är på hälsoresa!

Hej alla duktiga utmanare!

Jag är nu nere i Helsingborg på hälsoresa med min kompis Sara, därav den glesa uppdateringen. Men idag har jag något unikt att bjuda på. Jag har bilder från när jag och Sara var och klättrade på Kullaberg. Det skulle egentligen bara vara lätt klättring/vandring men vips så hade jag och Sara tappat fokus en sekund och var mitt uppe på en klippvägg och vågade varken klättra neråt eller uppåt (vi är båda löjligt höjdrädda) Men efter mycket om och men tog vi oss upp för den branta klippan och var glada vid att vara vid liv.... puh

Dagens tips är ta med dig en vän och åk på hälsoresa! Behöver inte bli så dyrt. Jag och Sara bor hemma hos mina föräldrar och utnyttjar naturen till att motionera. När vi kom ner i onsdags var vi i och för sig på gruppträning men det är för att min fina vän håller i det passet och det ville vi inte missa. På kvällen var vi ute och dansade och istället för att åka taxi hem gick vi dom dryga 6,6 km. Igår tog vi en powerwalk längs med stranden och idag har vi varit på Kulla berg och klättrat och vandrat och imorgon blir det löpning på stranden. Mellan varven läser vi böcker och tidningar och sitter och pratar och det har väl även blivit lite shoppping. Balsam för både kropp och själ!

Nu har vi inte många dagar kvar till vi har kört i en månad så jag skulle jätte gärna vilja ha in mail eller kommentarer på vad ni åstadkommit så att vi kan lägga till det till listan! Ha en fortsatt skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0