Återhämtning pågår...

Börjar med att be om ursäkt för usel uppdatering men jag har legat i magsjuka hela helgen... Det är verkligen det värsta man kan åka på men nog om det. Som rubriken lyder så har återhämtningen påbörjats och jag har varit ute i trädgården med barnen och busat lite nu på förmiddagen och känner mig ganska nöjd med den motionen för idag ;0)

Lisa tipsade om en bra blogg som jag vill lyfta fram som inriktar sig på nyblivna mammor ;0) http://www.mama.nu/blogg/olgas-blogg/

Som lovat lägger jag även ut en bild på min mage som experiment för att se om jag lyckas åstadkomma något med den fram till midsommar med mina magövningar som jag kommer att göra varannan dag. Blir spännande att se resultatet av det tycker jag!

Ytterliggare ett tips idag är att sätta upp små delmål samt planering på hur man ska ta sig dit. Exempelvis fick jag ett 6 veckors program för att gå sig i form. Detta sitter nu uppe på kylskåpet så har jag den som en reminder samt kan jag bocka av när jag gjort mina övningar eller pass!


Kommentarer
Postat av: Carina Nordgren

Ja,magsjuka är det VÄRSTA man kan ha....Måste ju bara påpeka att jag inte tycker du har någon vidare stor mage för att ha fått 2barn!

2010-05-11 @ 09:28:12
URL: http://www.carinasliv.wordpress.com
Postat av: Elin/Pylle

Vad kör du för magövningar Sandra? "nyfiken" //elin

2010-05-11 @ 09:33:03
URL: http://www.pylle-pylle.blogspot.com
Postat av: Fnyz/Hanna

ska bli jättekul att följa din mage :-D



snart är det dags för 1 månads uppdatering av hur det gått för oss alla åxå va?

2010-05-11 @ 09:33:17
Postat av: Margit

På mammafitness.se finns någr artiklar som Olga (som Lisa tipsade om) skrivit, klart läsvärda!!



2010-05-11 @ 09:54:42
Postat av: sara

Usch magsjuka, inte kul! Vart har du fått tag på "gå dig iform på 6 veckor"? Är ute och promenerar hur mycket som helst, man kanske borde prova :)

Läste i din andra blogg att du skulle ner till Helsingborg, kul med en liten hälsoresa :) Hoppas också på sol (bor ju här hehe).

ha det så jätte bra.

//sara

2010-05-11 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0