Älskar denna tidningen!

Är ett fan av tidningen Topp Hälsa. Tycker att dom har mycket bra tips som verkligen vänder sig till alla, nybörjare som träningsess. Mycket fina färger och härliga reportage.

I det senaste numret bjuds det på mycket övningar som man kan göra hemma vilket jag verkligen uppskattar. Jag jobbar stenhårt med att slimma till min mage. Har faktiskt tänkt lägga upp en bild på hur den ser ut nu och sen ska ni få en bild var 14 dag fram till midsommar bara för att se förvandlingen. Så ikväll får jag väl be maken ta en bild så slänger jag ut den sen!

Där är en artikel om trädgårdsterapi där det refereras till Bonniers bok Trädgårdsterapi där min fina svägerska Lisa tagit alla bilderna och där hennes mamma varit med och bidragit till boken.

Maria i detta numret stod det även om tips mot just allergi, då tänkte jag på dig som verkligen lider av det!

Lycka till allihop!


Kommentarer
Postat av: Margit

NAppade direkt på rubriken på framsidan: "Bikini stolt" , det ska jag banne mig bli även om jag inte lyckas få bort alla kg som sitter så fint kring mage och midja...har nu köpt en ny fin bikini, sen gäller det bara att älska sin kropp trots att den inte ser ut som man vill...kanske inte så enkelt det heller...men värt ett försök!!



och TACK Sandra för antautmaningen! länge sedan jag kände mig så peppad till att finna tid för träning!!

2010-05-06 @ 10:22:06
Postat av: fnyz

ja har det kommit ett nytt nummer nu. ska kanske ta å börja prenumerera istället för å köpa lösnummer varje gång :-p

2010-05-06 @ 11:24:56
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Maria

aha, tack för tipset :) ska kanske ta en titt i den tidningen :)

2010-05-06 @ 14:59:52
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Margit! Roligt med positiv feed back! Jag håller med dig fullständigt, det var länge sedan jag var så motiverad och dessutom tyckte att det var så roligt med träning som nu!!!! Tack för att du lunkar på med mig och peppar mig när vi springer!!!



Maria! Hoppas verkligen något av tipsen hjälper!

Postat av: Hanna

Hej!

Ville bara meddela att jag har gått ner 2,9 kg sen jag skrev mitt mål till dig. KRam Hanna

2010-05-07 @ 18:04:10
Postat av: Sandra

Hanna! Wow stort grattis!!! Du är ju grym, det kommer inte bli några problem för dig att nå ditt mål! Bra kämpat och fortsatt lycka till!!!! Kram Sandra

Postat av: Katia

Hej, hoppas du får en underbar helg. Kom och läs om min äventyrliga resa till Las Vegas och LA:)))

Kram:)))

2010-05-07 @ 23:14:24
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag kämpar också på med just magen eftersom den är den som "stör" mig mest.Men tycker fasiken inte det hjälper något vidare.Jag kör ca 50-70 sittups varannan kväll,då både sneda och raka.Några fler tips på "super" övningar?????Har lyckats gå ner skapligt i vikt efter graviditeterna men magen känns som en enda stor degklump :-(

2010-05-08 @ 13:06:08
URL: http://www.carinasliv.wordpress.org
Postat av: Lisa

Tipsar om denna bloggen på mama http://www.mama.nu/blogg/olgas-blogg/ om ni inte redan läser den. Olga jobbar som PT med inriktning på nyblivna mammor och tycker att statiska övningar som plankan är det bästa för magen (sit-ups har hon inte mycket över för... ;) ). Hon är grym! Många bra träningstips. Hon har själv fött tvillingar och har redan en grym mage.

2010-05-09 @ 09:55:09
URL: http://lisawikstrand.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0