Såhär ser mina löprundor ut, hur ser er träning ut?

Tänkte lägga ut länken till min Nike+ sida så att ni kan se hur mina rundor ser ut. Jag har faktiskt lyckats springa två gånger i veckan i princip hela sommaren. Det är jag riktigt nöjd med! Det tillhör liksom min vardag nu och det är något jag absolut inte vill leva utan! Nu är det bara två veckor kvar till Tjejmilen och jag kommer att bli så besviken om jag inte springer under timmen nu när jag sprungit så mycket. De följande 14 dagarna kommer att bestå av två stycken styrkepass och 4-5 ganska lätta löprundor med lite variation för att inte ta sig för mycket. Är det fler än jag och Margit som ska springa?

Vad sägs om en uppdatering med målen? Jag har kollat av listan vi skrev i våras men visst hade det varit kul att uppdatera den. Och som det ser ut nu har jag satt upp nya mål som jag skulle vilja ta med. Fundera och återkom! Hoppas att ni haft en fin helg och lycka till med kost och träning i veckan! Som jag nämt tidigare så kan jag varmt rekommendera FunBeat där man GRATIS kan lägga upp sin träning och sen varje vecka får statistik på hur man tränat så ion och registrera er. Blir vi vänner där sen kan vi följa varandras träning ;0)

http://go.nike.com/iglf5k


Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

ja jag har omvärderat lite på mina mål nu och avklarat ett par av dem.

2010-08-22 @ 22:30:56
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Anna Nyström

Jaha, då var det snar dax att haka på här på riktigt. 13kg gick jag upp under min graviditet, och det var ju lite mer än vad jag hade tänkt, men nu blickar jag frammåt och med hjälp här ifrån och från viktklubb så startar jag min resa den 1 sep. Blir lite lugnt med träning i början, tar promenader i stället och mitt mål till jul är att gå ner 9 kg. Då är jag på samma ställe som förra julen.

2010-08-24 @ 18:47:31
Postat av: Maria

Hejsan! :)

har du något förslag på vad man kan hitta på, till en som har tappat lusten till träning? :)

behöver hitta en ny tränings form :)

2010-08-26 @ 19:31:07
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0