Dags att köra igång efter sommaruppehållet!

Hej!

Semestern är slut och det är dags att få fart på bloggen! Jag känner mig taggad och inspirerad och jag har mycket på gång nu och under hösten! Mitt mål är som jag sagt tidigare att kunna bjuda er på reportage och intervjuer samt att vi ska få till en träff! Jag har en rolig grej på gång men innan något är bokat kommer jag att hålla er på sträckbänken.

I veckan damp deltagarbeviset till Tjejmilen ner i brevlådan och nu är det snart dags. Jag känner mig förväntansfull och hoppas att all träning belönar mig i form av en tid under timmen. Jag kommer hädanefter lägga ut träningschema för er som är intresserade av löpningen samt lite andra tips och ideer.

Till en början kommer jag uppdatera på måndagar och finns det fortfarande intresse för bloggen ökar vi på och ser hur det utvecklas. För att hålla motivationen till bloggen uppe samt inspirationen vill jag få in tips och ideer från er! Dela med er av bilder, träning, motgångar, framgångar, recept, historier eller anything! Allt tas tacksamt emot antingen via mail till mig eller som kommentar.

Nu drar vi igång det vi startade i våras! Jag är med, är du?


Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

ja vad bra! jag har åxå tagirt det lugnt över sommaren men saknade att det aldrig kom uppdateringen på hru det gick för alla (som vi mailade in) kanske läge å maila in på nytt hur det ligger till nu med målen m.m.??

2010-08-18 @ 18:35:13
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Sara engstrand

Ja äntligen är vi igång igen:). För min del har det varit lite för mycket av det goda i sommar, men nu har jag tagit tag i det igen o det känns skönt att semesterkilona plus lite till ska bort:).

Känns härligt att man ska få inspiration o motivation här ifrån.

2010-08-18 @ 19:08:07
Postat av: Margit

Jag är med! Sitter här med ont i halsen igen, för 111 gången i sommar, men laddad inför tjejmilen som 17!!

2010-08-18 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0