Vad kul att så många vill anta utmaningen!

Vad kul att så många vill anta utmaningen tillsammans med mig!!!
För att göra allting enklare och för att ni ska få bästa tillgång till alla tips, recept och bilder startade jag en alldeles egen blogg för utmaningen. Eftersom att ni är så många som vill hänga med håller jag på att fundera ut ett upplägg som kommer passa alla på bästa sätt. Eftersom att jag är värdelös på allt som har med bloggdesign att göra kommer jag att ta lite hjälp med det så tills dess får ni ursäkte hur sidan ser ut.

För att få bästa möjliga struktur på detta ber jag er att ha tålamod till efter helgen så kör vi igång på måndag! Mitt tips till er är att skriva ett kontrakt till er själv där ni skriver ner vad det är ni vill utmana er själv med. Är det att tappa några kilo? Bli en bätre löpare? Minska ert midjemått? Få bättre flås? Bli bättre på att laga hälsosam mat? Skriv ner vad ni vill åstadkomma och fundera över hur lång tid ni vill ge er själv på att göra detta.

Med stor glädje över att så många av er vill genomföra detta med mig tackar jag er och ber att få återkomma till helgen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0