Upplägg

Först vill jag börja med att säga att jag tycker att det är så otroligt roligt att vi är så många som ska anta utmaningen tillsammans. Jag känner mig så inspirerad och motiverad att jag håller på att spricka. Jag vet knappt var jag ska börja någonstans ;0) Min tankar med detta nätverket är att vi ska hjälpa varann med tips, recept, ideer men mest av allt lite peppning när det känns tungt.

Min tanke är att ni mailar mig eller kommenterar på bloggen om vad ni vill ha hjälp med eller tips på. Jag kan då efterlysa vad ni söker för hjälp och förhoppningsvis hittar vi lösningar och tips på det vi söker. Har ni recept, ideer, tips eller ja vad som helst så kommentera eller maila så slänger jag ut det på bloggen så att vi alla kan ta del av varandras tips. Vad tycker ni om detta??? Känns det som ett bra upplägg? Eller har ni andra ideer, jag är öppen för alla förslag!

Jag kommer att bidra med så mycket jag kan och har till min hjälp min fina vän Jossan som jag kan fråga om det mesta. Jossan jobbar på Aktiverum och håller i diverse gruppträningspass och har även kostrådgivning. Hon har varit min klippa i min kamp mot kilona som jag började för drygt ett halvår sedan. Tack Jossan för all din expertis hjälp och peppning!!! Den är guld värd. 

Nedan lägger jag ut kontraktet jag skrivit till mig själv ;0)  Lycka till snart drar vi igång!!



Kontrakt till mig själv!!!

 

Min utmaning är att bli en bättre löpare. Min ambition är att komma ut och springa 2 – 3 gånger i veckan.

Mitt mål är att springa tjejmilen under 60 minuter den 5 september i år.

Mitt delmål är att springa vårruset i Gävle den 17 Maj under 25 minuter.

Min önskan är att utveckla min löpning och på det viset orka springa längre sträckor och att i framtiden kunna delta i olika lopp.

I samband med min strävan till att bli en bättre löpare hoppas jag kunna tappa några kilo och forma till rumpan och magen lite inför sommaren men det är en bonus.

Jag kommer på bästa möjliga sätt försöka att hålla mig till en sund kost och träning och bara unna mig under helgerna.

 

Sandra Williamsson Zetterqvist

Bollnäs den 15/4 2010

 

 



Kommentarer
Postat av: Maria Åkesson

Upplägget tycker jag låter riktigt bra. Men skulle även önska att du kunde lägga upp länkarna till de andra som har antagit utmaningen. Men det har du kanske redan tänkt på :) jag tycker bara att det skulle vara roligt att titta in på de andras bloggar och se vilka de är :)

2010-04-15 @ 19:56:57
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se/
Postat av: Maria Larsson

Ja, det vore ju jättebra att lägga upp alla, så får vi inspiration av varandra, och kanske en ny träningskompis? :-D /Maria

2010-04-18 @ 18:30:16
URL: http://www.trastegirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0