Solen skiner

Solen skiner, uttnyttja det! Jobbar du? Ta en promenad på lunchen eller när du kommer hem från jobbet. Är du hemma? Gå ut i trädgården och kratta lite, sopa, plocka... Ta en cykeltur eller löprunda. Vardagsmotionen gör mer än vad man tror och gynnas i det långa loppet. Lockar solen fram en längtan efter en glass eller milkshake??? Gör istället en smoothie! Jag tog 2 dl lätt vaniljyoghurt och frysta björnbär och ner i mixern och voila!!! Både jag och barnen älskar det! Ta vara på energin som solen bringar och ha en underbar dag! Nu går jag och barnen ut i solen för lite trädgårdsröjning ;0)



Kommentarer
Postat av: carina nordgren

Ett tips som jag tycker om.Jag är en människa som är VÄLDIGT sugen på något på kvällarna.Så istället för mackor eller snask brukar jag ta en burk lätt kesella,frysta hallon/blåbär och en näve chasewnötter.Jättegod blandning och tar bort sötsuget :-)

2010-04-16 @ 10:31:08
URL: http://www.carinasliv.wordpress.com
Postat av: Sandra

Kanon tips! Tack Carina!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0