Ny vecka, nya möjligheter!

Jag hoppas att er helg varit bra och att ni är nöjda med er första vecka av utmaningen. Själv har jag en seg förkylning som vägrar släppa och jag vill bara ut ut ut och springa! Detta vårvädret ger mig en massa energi! Men något man faktiskt kan göra trots att man är förkyld det är att låna barnens studsmatta ;0) Det känns faktiskt i musklerna när man hoppat en stund och gud vad roligt det är!!!

Är det någon mer som vill få sitt namn tillagt till listan så är det bara att maila eller kommentera så fixar jag det! Nu närmar sig sommaren med stormsteg and I´m loving it!!!!

Förresten var det någon mer som var intresserad av att springa vårruset i Gävle den 17 Maj???? 


Kommentarer
Postat av: fnyz

vi har tyvärr inskolning av edit den 17/5 annars var jag sjukt sugen på vårruset :-) men kanske nästa år :-)

2010-04-27 @ 14:15:22
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Loppet börjar 19.00 ;0)

Postat av: fnyz

aha, visste faktiskt inte det. Har bara trott att det var en heldags grej :-)

2010-04-27 @ 20:13:27
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Åsa (asali)

Har oxå alltid varit sugen på vårruset, men är en promenadtjej än så länge. Orkar inte jogga/springa nåt sånt än. Är ju grymt sugen att medverka i vårruset med goa vänner o få en picninc-korg efteråt :)

Nu har jag innevecka i Gävle så jag kommer vara där hela dan sen tidig morgon, så jag får nog hoppa det denna gång :( Men sen blir det ju blodomloppet i Hudik oxå...kommer inte riktigt ihåg när bara.

2010-04-27 @ 20:47:14
URL: http://asaliscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0