Gooooooood Morning!!!

Dagen har kommit då vi bestämt oss för att göra en förändring. Att anta, utmana och besegra det mål vi vill uppnå. Jag är så otroligt glad över hur många vi är som tillsammans ska göra detta. Peppad och taggad är bara förnamnet, motiverad och inspirerad mellannamnet och redo och startklar efternamnet. Nu kör vi!!!

Jag efterlyser nu era mål så att vi kan få ut dom i listan. Jag tror att det kan vara taggande och hjälpande. Jag söker även efter era tips och erfarenheter. Ta exempelvis min kusin Heidi. Hon har tävlat i sm och em och tagit otaliga medaljer i kickboxning. Hon måste ju sitta inne med hur mycket tips och erfarenhetersom helst ;0) Eller hur Heidi?! Dina tips skulle vara ovärderliga för oss. Jag skulle till exempel vilja vet hur du kom igång igen efter det att du fick ditt första barn. Skulle du vilja dela med dig skulle jag vara så tacksam!

Alla är vi bra på något och alla sitter vi inne med ideer, tips och erfarenheter så dela med er! Jag har upptäckt att jag och min vän Marigt (som också antagit utmaningen) båda har snarlika mål och gillar ungefär samma form av motion. Nu kan vi börja träna tillsammans ;0) Margit nu ska vi besegra den där milen under timmen!!!!

Jag vill önska er alla lycka till och ser fram emot att få in era mål och era tips!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa (asali)

Jag antar utmaningen :)

Mailar mitt kontrakt ikväll :)

// Åsa

2010-04-19 @ 12:55:35
URL: http://asaliscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Anna

Tjing.

Mitt mål är ju att inte gå upp så mycket i vikt under min graviditet. Är i vecka 23+5 och har lyckats gå upp 4 kg. Slut på godis och fikabröd under veckorna, men tänker unna mig något under helgen. Promenaderna ska bli fler och mera vatten ska drickas. Vore kul om jag hittar någon här som är på samma nivå som mig. Lycka till alla där ute!

2010-04-19 @ 13:01:25
Postat av: Nina

Hej!

Mitt mål är att få bort mina gravidititetskg. Jag har 6.5 kg kvar innan jag väger 70 kg. Sen vill jag gå ner ytterligare 5 kg. 65 kg är min idialvikt och då kommer jag att kunna ha alla mina snygga kläder som just nu bara ligger nerpackade i kartonger, medans jag lufsar runt i mina gamla gravidkläder :-(

Och jag kommer att känna mig stolt, glad och vacker den dagen jag står där 12 kg mindre!!

Jag kommer att äta nyttigare samt promenera och ccykla mer.

2010-04-19 @ 16:09:10
Postat av: Margit

Då har jag gjort min första löpartur, blev jagad av ett ilsket fågelpar, så nu vettesjutton om jag vågar springa den rundan igen...får väl ta med mig ett paraply att ta skydd under nästa gång;o)

2010-04-19 @ 21:15:12
Postat av: Sandra

Ha ha jag är rädd för björnarna och du blir jagad av fåglar blir nog bättre när vi springer tillsammans ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0