Det börjar närma sig!

Jag har funderat lite och undrar om ni skulle tycka att det var okey om alla som är med i denna utmaningen får sina namn publicerade. Att jag gör en lista på alla som deltar och vad era mål är. Tänkte att det kunde vara lite skoj. Har man tur kanske man hittar någon med snarliknande mål och då kanske man till och med kan träna tillsammans. Får man sitt namn och mål publicerat får man också lite press på sig och man blir extra motiverad att senare kunna visa vad man åstadkommit.

Min tanke är att en gång i månaden uppdatera våra namn och mål och förhoppningsvis vad vi åstadkommit. Vad tycker ni om det? Självklart har jag full förståelse om ni vill vara anonyma men hade tyckt det var roligt om vi kunde få vet vem vi är samt vad våra mål är. Vi som även registrerat oss på funbeat skulle där kunna hitta varann och se hur vi ligger till ;0)

Själv har jag värmt upp min start imorgon med en löprunda i solen, helt underbart. Den första kilometern kändes det som att jag hade bly i benen men efter det släppte det och i det hela är jag nöjd med min tid på 25,24 på 5km. Målet dock är att alltid ligga under 25 minuter.

Snälla ni maila mig eller skriv en kommentar så att jag vet vad ni tycker om upplägg, tankar och ideer så att bloggen kan bli bra för alla! Jag hoppas att ni är taggade för det är jag!!! Lycka Till!!!!



Denna bilden har jag satt upp på mitt kylskåp. Det är jag innan jag drog igång min viktkamp och jag när jag gått ner mina första 10 kg. Den bilden får mig att tänka en gång extra innan jag lägger händerna på en glass eller något annat gottigt.


Kommentarer
Postat av: Heidi (Kusin) Williamsson

Shit vad bra idé Sandra!!! Shit vad göttigt!!! Jag är på eller är det för sent?



Kramar

Heidi

2010-04-18 @ 21:36:20
URL: http://ingen
Postat av: Sandra

Klart du ska vara med Heidi!!! Vad roligt, nu är vi ett helt gäng som antar utmaningen. Kram Sandra

Postat av: Jennie

Heejj!

Jag har inte så mcket att ta av efter min säsong här nere men jag behöver nog ändå hänga på! Lite fasthet på den lilla kroppen är inte fel d heller! Så jag e gärna med om jag får! Kram

2010-04-19 @ 01:25:53
Postat av: Sandra

Klart du får vara med!!! The more the better, jätte kul att höra Jennie. Kram

Postat av: fnyz

jag är åxå sugen på att haka på men har precis hittat hit och börjat läsa lite så jag är inte riktigt "påläst" än :-D

2010-04-19 @ 14:45:13
URL: http://fnyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0